Tore og jentene

tirsdag 20. april 2010

KOM MAI DU SKJØNNE MILDE!

Ja nå er jammen snart april over og mai er i ansmarsj!
Her nede på Vigrestad har vi egentlig hatt veldig fint vær, men så plutselig våknet vi opp til kulde og snø igjen mandags morgen! Snøen sme ltet heldigvis i løpet av dagen, HELDIGVIS!

Uten om litt snø er våren virkelig her.. Da jeg kom hjem fra jobb i går sto sikke å luka i hagen min, Hvilken Venn sier bare jeg!

Tella Eline har begynnt på fotballen igjen og på søndag skal vi på turnering. Det  gleder vi oss veldig til.  Da er det hele familien Brattgjerd på tur, med pølser, kaffe,saft ol - Fotball er topp!

Ellers har vi det veldig fint, vi koser oss sammen og livet er veldig fint! Tore storkoser seg på jobb og det gjør jeg også!;) Det er forresten veldig kjekt å se hvor godt Tore trives, han har ny energi og humøret er somregel oppe:)
Hmm Jaja det var vel alt- Nå kjem Marn-Anne med kaffi til meg!
Ha ein flott dag!!

1 kommentar:

Tone sa...

Snøen kom hit også og jeg kjente meg ganske fortvila, men den forsvant som du sa - HELDIGVIS.
Fotballsesongen er i full gang her også og med to frøkner som sparker ball er det nok av treninger, kamper og cuper, men det er utrolig moro. Veldig fint å lese at dere har det bra og at dere begge trives i arbeid :D