Tore og jentene

lørdag 17. april 2010

Kjellaug 3år!

Tenk så fort tiden går! For tre år siden nå lå jeg på overvåkningen og ringte noen telefoner til de nærmeste og fortalte at  vår lille nydelig flotte datter var kommet til jord! Vi var igjen blitt velsignet med en friks nydelig jente! Jenta fikk navnet Kjellaug, etter sin fantastiske mormor! 
I dag er lille dukke kjellaug blitt stor jente. Hun er så stolt- synger happy Birthday for seg selv  og  smiler fra øre til øre over  gavene som blir gitt henne! Og jeg smiler for meg selv mens jeg tenker på at hun er en av beste gavene jeg har fått- en av de 4 beste! Jeg er  så utrolig takknemlig for barna våre!

Ellers har vi vert på OleBrumm fest i  dag, skikkelig kjekt! Far er på dugnad hos onkel Jens så Diddy og mormor har vert med oss:) Alette Marie og Marn-Anne sang så flott i mikrofonen! På Golgata  sto det et kors og Jesus jesus vil ha oss med!

I morgen er det dåp for lille Eldbjørg. Jeg skal lage dronning Maud dessert i morgen tidlig! Så er jeg så heldig at jeg får være dåpsvert i kirken denne søndagen og har dermed delansvar for lille Ellie:) Jeg er med å går i prosisjonen opp.. Gleder meg veldig!
Etter kirken er det en herlig matøkt hjemme hos mormor  og bosse!

Hmm det var vel alt:)
Guds velsignelse over dere alle

Ingen kommentarer: